Pagina's

maandag 10 juni 2013

Binnenbeentje achter de blog

Jullie lezen altijd wel mijn blog, maar wat weten jullie nog meer over mij? Niet veel als het goed is! Ik laat je zien wie het meisje achter deze blog is. Hoe ik denk en welke keuzes ik maak.

Rood of Groen?
Zeker rood! Ik hou van de kleur rood. In mijn ogen staat rood verbonden met passie en liefde.

Rock of Hardstyle?
Rock, die muziek blijf ik qua smaak altijd het leukste vinden.

Gabber of Skater?
Skater. Mij lijkt het super gaaf als je kunt skateboarden. Zelf vind ik de kleding van skaters wel mooi en iets hebben.


Zomer of Winter?
Hoewel de meeste mensen voor de zomer kiezen, kies ik voor de winter. Ik ben gek op wintersport. Ik ga liever op wintersport dan een zomervakantie. Daarbij kan ik niet tegen de zon, dus zit ik altijd in de schaduw in de zon.

Vriend of Vriendin?
Als het over partners gaat dan kan ik niet echt kiezen. Ik ben niet voor niets bi-sexueel, maar als het gaat om gewone vrienden dan heb ik meer vrienden als vriendinnen. Ik kan met jongens op een één of andere manier makkelijker uit de weg dan met vrouwen.

Festival of Concert?
Ik vind bij een festival meer sfeer hangen dus gezelliger vind ik het wel, maar een concert is voor mij veel bijzonderder. Als ik naar een concert ga, kom ik ook voor die persoon. Ik vind het dan bijzonder dat ik diegene in het echt zie en live van iemand kan genieten.

Koptelefoon of Oordopjes?
Koptelefoon! Dan klinkt het geluid veel beter.

All Stars of Nikes?
Hoewel dit een moeilijke keuze is ga ik toch voor Nikes. Hierbij voel ik mij iets sportiever en Nikies lopen ook veel beter.

Make-Up of Dikke Trui?
Dikke trui, ik ben niet een persoon die constant met Make-Up bezig is. Ik voel mij liever op mijn gemak in kleren die ik fijn vind.

Poster of Schilderij?
Poster! Mijn kamer hing vroeger vol met posters van bands! Een schilderij vind ik veel te rustig en te saai om naar te kijken.

Boek of Film?
Film, zelf ben ik helemaal geen fan van lezen. Ik kijk liever naar films, daarin kan ik mijzelf helemaal in verliezen.

Bier of Wijn?
Bier! Ik ben absoluut geen wijn drinker. Al probeer ik heb af en toe wel, bier vind ik veel lekkerder.

Koffie of Thee?
Thee, koffie vind ik op zijn tijd wel lekker, maar ik heb liever toch een lekker bakje thee.

Broek of Jurk?
Broek, in een jurk voel ik mij  9 van de 10 keer niet op mijn gemak. Al draag ik het wel vaak in de zomer. Broeken blijven toch mijn favoriet.

Samen of Alleen?
Beide, ik vind het af en toe heel fijn om alleen te zijn. Dit betekend niet dat dat altijd zo is. Soms vind ik het veel fijner om samen met mensen te zijn.

Vlees of Vis?
Vlees, ik lus niet alle soorten vis daarom heb ik liever vlees.

Licht of Donker?
Donker, qua kleren hou ik meer van zwart dan van wit. Je zou mij ook niet vaak zien in hele lichte kleding. Maar als het gaat om lampen, dan kies ik toch liever voor licht. Ik hou er namelijk helemaal niet van als iets heel donker is. Een donkere huiskamer bijvoorbeeld. Niks voor mij.

Geluid of Stilte?
Stilte, ik kan soms echt heerlijk genieten van rust. Er hoeft niet altijd geluid te zijn.

Mobiel of PC?
Mobiel, laatst was mijn mobiel stuk en was een maand weg. Ik dacht dat ik in die periode gek werd. Ik doe alles op mijn mobiel.

Lang haar of Kort haar?
Beide, ik heb heel lang kort haar gehad. Dat stond mij erg pittig. Dat was wel gaaf. Toch wil ik nu weer eens een keer wat anders en ga ik voor lang haar. Het gemak van 'even in een staartje doen' wil ik gewoon graag hebben.

Ring of Ketting?
Ketting. Ik vind het niet echt bijzonder als er iets om iemands vingers hangt.

Roken of Alcohol?
Alcohol! Roken stink en alcohol maakt alles soms best gezellig.

Hond of Kat?
Hond, ik heb helemaal niks met katten. Ik ben wel een dierenliefhebber, maar katten zijn gewoon niet mijn ding. Ik heb liever een hond die ik van allerlei dingen kan leren.

Lopen of Rennen?
Lopen, ook al ben ik soms erg sportief. Soms ben ik gewoon liever lui dan moe.

Rommel of Opgeruimd?
Ik ben een chaoot en dat is soms te merken. Vooral om mijn kamer heb ik er erg veel moeite mee. Toch ruim ik het regelmatig op hoor! Maar 2 dagen daarna is het weer tijd om op te ruimen.

Schrijven of Typen?
Schrijven, ik vind schrijven veel persoonlijker en dan kan ik veel beter mijn verhaal kwijt. Typen vind ik zo veel afstand tussen zitten, al gaat dat wel veel sneller.

Lachen of Serieus?
Beide, ik hou van lachen! Ik vind het leuk om grappen te maken en gek te doen, maar soms moet er ook dingen serieus zijn en serieus gebeuren. Dit vind ik ook heel erg belangrijk.

Muziek Maken of Luisteren?
Beide, zowel maken als luisteren maakt mij erg gelukkig. Hier zou ik nooit een voorkeur uit hebben.

Familie of Vrienden?
Beide, ik vind het heel belangrijk om zowel een goede band met je familie te hebben als met je vrienden. Dit zijn twee hele belangrijke dingen in mijn leven. Hier ga ik geen onderscheid in maken.

Hopelijk weten jullie nou iets meer van Het Binnenbeentje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten